آیت الله صافی بر حل مشکلات زایران ایرانی تاکيد کرد

خبرگزاری شبستان , 12 بهمن 1388 ساعت 10:02

آیت الله صافی در دیدار با آقای قاضی عسکر سرپرست جدید حجاج ایرانی بااشاره به بی‌احترامی‌هایی که به زایران در عربستان صورت می‌گیرد، گفت: با ارتباط مؤثر و دوستانه برای همیشه این مشکلات حل شود.


آیت‌الله لطف‌الله صافی در دیدار با سرپرست جدید حجاج ایرانی ضمن تبریک به قاضی عسکر، از انتخاب وی ابراز خرسندی کرد و گفت: وظیفه‌‌ای که شما برعهده دارید معنویت زیاد و قداست خاص دارد و در عین حال سنگین و مهم است که امیدوارم با اخلاصی که دارید به بهترین وجه ممکن انجام وظیفه نمایید و انشاء‌الله خداوند شما را نصرت می‌نماید «من جاهد فینا لنهدینهم سبلنا».

وی با اشاره به بی‌احترامی‌هایی که به زایران ایرانی و شیعه در عربستان صورت می‌گیرد، گفت: ان‌شاء‌الله بتوانید در مناسبات بین ایران و عربستان تحولی جدید ایجاد نمایید و با ارتباط خوب و مؤثر و دوستانه برای همیشه این مشکلات را حل نمایید و اگر سوء تفاهم‌هایی وجود دارد با تدبیر و مدیریت صحیح آنها را برطرف نمایید.

مرجع تقلید شیعیان با تأکید بر وحدت جهان اسلام افزود: امروز جهان اسلام به وحدت و یکپارچگی کامل احتیاج دارد و در مقابل دشمنان اسلام همه باید هوشیار باشیم و اختلاف و دودستگی، به نفع دشمن مشترک می‌باشد.

 آیت الله صافی ادامه داد: با توجه به سوابق خوب و تجربیات ارزنده‌ای که در شما سراغ داریم انشاءالله شاهد همبستگی مسلمانان همراه با احترام متقابل به اعتقادات مذهبی یکدیگر باشیم و شیعیان بتوانند مناسک حج و عمره‌ی خود را به بهترین وجه ممکن انجام دهند و به ساحت مقدس حضرت رسول اکرم و اهل بیت علیهم السلام عرض ارادت و ادب نمایند.


کد مطلب: 11887

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/11887/آیت-الله-صافی-حل-مشکلات-زایران-ایرانی-تاکيد

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir